sjunde februari .

Idag är det exakt 2 månader tills jag fyller 18! :D längtar verkligen.
Just nu sitter jag och laddar ner musik, och väntar på att klockan ska bli 17.00 så Senna kommer hem så vi kan gå och kolla på en lägenhet, tror det var en 2.a. Sen får vi se vad som händer, haha och Senna som har gått och mobbat mig i flera dagar om att han ska köpa en iphone ( bara för han vet att jag vill ha en!! ) och nu imorse så sa han : Fan nu kan jag ju inte köpa någon iphone om jag ska skaffa lägenhet för då måste jag ju köpa möbler och skit... HAHAHA då skrattade jag lite inombords :D men men that´s life you know!
Hoppas ni har haft en bra dag alla!

/ S



hej min lilla snuttfia, jag saknar dig väldigt mycket! hoppas allt är bra med dig, och pojkvännen! PUSS

2012-02-09 // 11:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback