Tandläkaren .

Nu är jag klar hos tandläkaren, och det tog lite längre tid en vanligt. Fick vänta i 20 minuter innan jag fick komma in, men men sånt är livet. Dom tog avtryck av mina tänder och kollade så att bettet var bra, och så sa dom att jag inte behöver sova med snoddar längre! Gud så skönt, och den 12:e Mars så rycker tandställningen och då är jag fri! :D Nej nu ska jag äta frukost, och det blir sallad idag igen.

resept på min kycklingsallad:

Gurka
Tomat
Lök (gul)
Fetaost
Ruccolasallad
Kyckling (Taco kyckling)

Så skär du hur mycket du vill ha, sen så blandar du allt förutom fetaosten som man tar till sist.
Vill man ha dressing i salladen så antingen så finns det färdig man kan köpa, eller så gör man en egen som jag brukar göra. Jag häller i olivolja och citron sen salt och vitpeppar och lite nana (inte en aning om vad det heter på svenska!) Och blandar allt tillsammans och lägger i fetaosten, och sen är det klart att servera det ända som fattas är kycklingen men den brukar inte jag blanda utan jag lägger den högst upp på tallriken bara. :)

Enkel och extremt gott! ♥
Sen så har ju vi min sås som jag alltid gör, till grillat och stekt kött. Men den avslöjar jag inte! :P Hahah

/ S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback