tionde februari .

Sorry för att jag inte har bloggat i dag, men jag mår piss så jag helt enkelt sket i det! Men men, nu så är jag i linköping hos min älskade mor iallafall. Och ska försöka tjata lite på mamma så vi kan åka till gina tricot imorgon så jag kan få shoppa lite! :D Hihi, och det är hon ju nästa skyldig mig, efter som hon råkade elda upp min check på nästan 5000 kr..... ( vi eldar i huset för värme ) hur som helst när jag satte mig i bilen vid station så sa mamma : Jag har gjort världens största tabbe!! Jag: Jahopp, vad för något? M: Jag råkade elda upp din check??
J: Du gjorde vad?!? :o M: Ja jag eldade upp din check! J: Hur fan lyckas man elda upp en check på nästan 5000 kr?!? M: Jag la den på bordet för att jag inte skulle glömma den (när hon skulle hämta mig, för vi skulle lösa in den.) men sen så la jag reklamen där på också. Och sen så tog jag den högen och slängde in den i pannan.. Och efter det kom jag på att checken låg där i... J: *hakan nere vid knäna* JAHOPP!!!
Snacka om ... aa vet inte ens vad jag ska säga... skaplig otur iallafall, men jag älskar min mamma lika mycket ändå!! :* ♥

/ S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback