tjugoförste februari .

Godmorgon allihopa! :)
Jag har varit vaken lite till och från idag... Först vaknade jag vid 4 av att älsklingens alarm gick igång och var vaken enda tills han stack till jobbet vid halv 5.. Sen så ringde tandläkaren vid 8 och börja tjafsa om massa saker, vilket jag trodde att jag skulle bli galen på.. Och sen nu vid halv 11 så ringde farmor och kolla om jag var vaken.. Haha, aa har man lov så har man?? Men det känns fan inte som det men men, nu sitter jag här och bloggar iallafall och äter leverpastejsmacka till frukost! :) Jag var jätte sugen på det när jag vaknade, och jag brukar inte äta frukost men idag så blev det kors i taket! Så jag ska ut med Mulle om en stund sen vid kvart i 12 så beger jag mig ner till stationen för att åka med bussen vid halv 1, för vid 14.10 ska jag vara hos tandläkaren i galmeby för att kolla ifall jag har hål! Så vi får höras när jag kommer hem efter det helt enkelt!
Ha en bra dag på er!

/ S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback