tjugonde februari .

Godmorgon,
Jag vaknade för en liten stund sen, och ska snart göra mig iordning för att farmor och farfar ska komma och hämta mig. För sen ska vi åka och handla på maxi och sen till gamleby. För att vara lite med min älskade syster, och prata lite med pappa ♥. Sen får vi se vad kvällen bjuder på, förhoppningsvis massa mys med min pöjk!
Jag har förresten suttit hela morgonen och kollat på en ny telefon, och jag vill verkligen ha en iphone!! Men jag har fan inte råd och köpa det just nu.. Så jag får helt enkelt klara mig utan, och se vad man får på sin födelsedag! :) Så istället så har jag bytt nu och kollar på kläder istället och är sugen på rätt mycket faktiskt!! :P
Nej nu ska jag göra mig iordning och sen så sticker jag, vi hörs lite senare!
Ha en bra dag allihopa!

/ S



Gammal bild!


» Wilma

Jättefin blogg! Besök gärna min :)

2012-02-20 // 21:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback