tredje februari .

Tänkte skriva god morgon, men det är ju inte riktigt morgon nu.
Iallafall vaknade för några timmar sen, av att jag hade jätte ont i magen och så var det väldigt skönt att
ligga kvar i sängen. Så jag fick vara hemma idag. Har precis ätit klart pytt i panna med ägg, som var hur gott som helst. Det var ett bra tag sen jag åt det, men nu ska jag göra mig iordning och gå ut med Mulle, sen måste jag springa till skolan och skriva ut ett papper. Och senare vänta på att älsklingen ska komma hem så vi kan åka och lämna av Mulle hos Carro som ska vara hundvakt åt honom ikväll när vi ska åka och träffa pappa. Tyvärr kan han inte följa med eftersom pappas hund Zeke och Mulle inte går ihop med varandra :( men men det är inte så mycket att göra åt! Sen drar vi vidare till pappa! Gud vad jag har saknat honom! Nej nu ska jag hoppa in i duschen, ha det bra allihopa!

/ S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback