trött?

Trött? Nej skulle inte tro det, fan jag skulle aldrig ha sovit dom där 2 timmarna förut... Men har ju ingen annan att skylla på en mig själv.. Men något jag inte fattar hur Senna kan ligga och sova fortfarande?! Han gick och la sig när vi kom hem vid typ halv 6, och han kommer garanterat sova tills imorgon när han ska upp vid typ 4 halv 5 på morgonen och börja jobba igen. Haha, tror han är en aning trött (!) Men iallafall nu ska jag gå ut sista rundan med Mulle, och sen om jag är trött när jag kommer in så går jag väl och lägger mig. Men det är nog inte en sån stor risk, eftersom att då har jag ju fått i mig massa frisk luft och skit.. Ser du mamma, jag säger ju att frisk luft är farligt!! ;D haha. Iallafall är jag inte trött då så målar jag väl naglarna eller något!

/ S


Fin blogg :)

2012-02-22 // 11:34:21

Stilren blogg du har! :)

2012-02-22 // 12:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback