Vår .

Tycker våren kan komma snart!!! Så att snön kan försvinna också. Men det lär väl inte hända på ett tag, eftersom att först så blir det plusgrader och så smälter snön lite och det blir slaskigt överallt.. Och sen på kvällen så fryser det på och blir snorhalt... -.-' (suck) What to do, what do to! Så jag tycker våren kan komma nu så man kan få fylla 18, och sen så tycker jag att sommaren kan komma rätt fort efter det så man kan sitta ute på kvällarna och bara njuta! Eller typ ta ett kvällsdopp, men underbara vänner och pojkvännen! ♥
Så snälla, ge oss lite värme ni!! Vill ta fram alla mina skinnjackor nu, så jag kan använda dom, saknar dom så otroligt mycket så jag funderar starkt på att göra det nu och sen ha en stor halsduk till!! Har 4 stycken skinnjackor nu, och andvänder knappt hälften (hihihi) så jag måste nu börja göra det snart. Och dom var inte så billiga heller så annars blir nog mamma sur. Och jag som hade tänkt att beställa 2 till på nätet... Aja jag får väl låta bli, eller inte. :D Haha, nej nu ska jag ta och fortsätta städa. Har diskat klart, så nu ska jag bara plocka undan lite och sen damsuga och moppa golvet och tvätta. Så vi hörs lite senare när jag är klar!

/ S



» elinn

ge oss vår NUUUU! :D <3

2012-02-23 // 01:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback