Zodiac .

Sitter just nu och kollar på Zodiac, det verkar vara en ganska hyfsad serie. Imorgon är det skolan, första lektionen blir samhällskunskap och sen svenska B om jag inte har fel, och mellan svenskan och samhällskunskapen så blir det att gå till tandläkaren, för att göra det sista avtrycket och kolla så allt ser okej ut!Efter det så är det lunch sen börjar ind.valen som är engelska B och aerobic. Sen är det så gott som helg! Fast jag måste sticka till willys innan och lämna in mitt CV. Blir väl att laga något gott till mat, är riktigt sugen på typ kycklingsallad eller något med sallad iallafall så det får nog bli det imorgon. Mums säger jag bara, skulle aldrig kunna klara mig utan sallad. Äter det varje dag, det är så jävla gott och jag skulle kunna leva på det!! Utan några problem, och det är ju bara tur att det är nyttigt också! (y) Nej nu blir det att åka till Coop och köpa sallad och kyckling så jag kan göra kycklingsallad här hemma! :D Och ja jag vet vad klockan är men vafan jag kan inte vänta tills imorgon hahaha. Ha en bra kväll allihopa!

/ S



» Mia

De e en film sweet ;)

pok

2012-02-16 // 23:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback