artonde januari .

Godmorgon, eller god eftermiddag kanske man ska säga?
Jag vaknade för några timmar sen, så idag blev det ingen skola för mig. Mådde inte alls bra imorse och var jätte trött. Och min söta lilla hund mådde inte heller bra, stackarn har spytt flera gånger. Så det har varit att ta hand om honom hela morgonen. Älskling var här nyss så han och jag käkade lunch (eller frukost är det väl egentligen) tillsammans innan hann stack till jobbet igen. Nu ska jag kolla på kläder och skor, kanske klickar hem något snyggt?! Hahah, nja inte på ett tag framöver, det är rätt tomt i plånboken just nu. :) Nej nu ska jag kolla internet en stund och sen blir det att plugga lite försäljning och service, samhäll och hantverksorientering. Så vi hörs lite senare, ha det bra sålänge!

/ S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback