elfte januari

Tjenare folket! :)

Nörden/Sexbomben!
Idag så hade jag verkligen hur kul som helst, tror aldrig jag har hört så många sjunga falskt på en och samma gång! haha, nej så farligt var det inte. Men vi fick i uppgift att först sminka en karaktär som skulle föreställa en nörd i en tonårsfilm. Och sen så skulle vi sminka förändringen när dom i filmen hade "förändrat" henne till en av dom "snygga och populära" som senare skulle gå på balen, så vi sminkade en passande sminkning till det och satte upp håret som vi tyckte passade till!
Grymt kul var det!! (y) Men jag har tyvärr ingen bild på när vi sminkade "nörden" :/ får ta en nästa gång jag sminkar mig så!

Nu ska jag mysa med min älskling som äntligen kom hem, och sen ska jag städa och diska å lite.
Ha det bra!

/ S


Underbara vackra Josse, hon är så otroligt sjukt söt den tjejen! Gjorde även hennes hår, blev inte så jätte bra men det var första gången jag testade det, men hon fixade flätorna själv! Du är grym gumman! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback