in high heels .

Har suttit framför datorn ett tag nu och kollat på balklänningar, och hittade nårgra riktigt snygga! :)
Men jag vet inte vilken jag ska ha, och jag vet inte ens om jag ska/vill gå än?! Och isåfall vem ska man gå med?
Det skulle vara grymt kul att gå på balen, det är ju liksom bara en sån grej som händer en gång i ens liv. Och det är något man aldrig glömmer, precis som med studenten! Men men jag får se hur jag gör, men här kommer bilden på klänningarna som jag tyckte mest om. Det fanns jätte många andra som var jätte fina i vit också men jag är så rädd för att det ska se ut som jag ska gifta mig om jag har en vit på mig! hahaha

Vad ska ni har för klänning? Ska ni gå på balen?

/ S





 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback