Nionde januari.

Skäms på mig för att jag bloggar så dåligt men jag har verkligen ingen insperation alls länger.. Så om ni har några tips på vad jag kan skriva om så är det bara att säga till! Idag har jag inte gjort alls mycket, bara slappat hemma. Först var jag ute och gick med Mulle, sen så åkte jag till Willys för jag skulle söka sommarjobb, och eventuellt jobb på kvällar och helger sen framöver. Efter det så var jag bara hemma, och såklart så kan jag inte hålla ögonen öppna så jag somnade i 2 timmar som vanligt. Inte bra! Och imorgon börjar ju skolan igen... Kan det blir mer roligare, börjar med idrott på morgonen. Men om 2 veckor så får vi ju ett nytt schema och då är man ledig på torsdagar så jävla skönt, så det är inte sant! Nej om man kanske ska ta tag i lite läxor, eftersom jag inte har gjort klart allt än som ska vara inlämnat imorgon. Eller rättare sagt så har jag inte börjat än! -.- men jag har ingen annan än mig själv att skylla. Eller ska man kanske gå ut en långpromenad med Mulle?! Måla lite kanske?
Aja jag får se vad jag gör!
Och jag får ju inte glömma att det är 3 månader idag med mig och älskling! ♥

Ha det så bra, så hörs vi!
/ S

Ja, och min älskade syster i sommeras!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback