sextonde januari .

Kom hem från skolan för ungefär en timme sedan. Det blev bara en väldigt kort dag för mig idag i skolan, eftersom att min älskling hade bestämt sig för att stänga av alla mina alarm och väcka mig vid kvart över 7 istället för halv 7. Vilket jag inte blev så jätte glad över eftersom jag var tvungen att hinna med och duscha också, men han var så söt och ba men jag ville inte väcka dig och du brukar ju alltid gå upp vid typ halv 8 :) så jag fick skicka ett sms till min mentor och säga att jag missade första lektionen. Och samhällslektionen började inte förrän vid 12:50 så det var bara att somna om igen till klockan 11 :)
Så nu ska jag ta tag i städandet och diska lite tänkte jag sen får man se vad dagen bjuder på!

Måste bara påpeka att jag har haft dom mest underbaraste dagarna på länge med min underbara pojke! Du är bara för underbar och lyser upp mina dagar, och så jag orkar ta nya tag! Älskar dig Senahid! ♥

Vi hörs senare!
/ S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback