sjuttonde januari .

Sítter just nu och har hantverksorientering. Fick lite skäll av läraren idag eftersom hälften av klassen kom 20 minuter försent. Men inte vårat fel att det tar extra lång tid i simhallen :P hahaha
Jag har bara en lektion till efter den här och det är försäljning och service, sen blir det att gå hem och laga mat i mina fina nystädade lägenhet! Och idag står det nyttig mat på schemat! (om jag kan hålla mig, vill säga) för det ligger nämligen en pizzabit kvar i kylen. Som lockar rätt saftigt kan jag lova. Men mitt löfte år 2012 var att äta nyttigt och ta hand om min kropp så gott det går och sluta röka, plus fixa allt med skolan och börja jobba.
Så nu blir det sallad för fulla rullar ett tag framöver, vilket inte gör mig något alls eftersom att jag är galen i både frukt och sallad! :) Sen så måste jag börja gymma minst 2 gånger i veckan och klämma in så jag kan simma lite, för fläsket bara dallrar ju när man springer! ;) hahha.
Nej nu ska jag fortsätta med hantverken, får se om jag slänger in ett inlägg till sen men det blir det nog!

/ S


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback