tjugoåttonde januari .

guess who's back?! :D
Och nu är jag äntligen frisk, all feber borta. Men jag har några dagar kvar av att äta mitt pencilin! -.-
Men det löser sig nog, och bara för jag har varit borta i över en vecka så ska jag försöka blogga så mycket som möjligt nu. Men jag hade som sagt ingenting att blogga om så jag tyckte det bara var onödigt eftersom jag bokstavligt låg i sängen hela dagarna eller framför tv på soffan. Men hur som helst så ska jag försöka ta tag i lite pluggande som jag har missat den här veckan jag har varit borta, och jag har prov i försäljning och service på tisdag tror jag det är så jag måste verkligen klistra fast boken i huvudet dom närmaste dagarna så jag verkligen klarar provet. Men det ska nog inte vara några problem, tycker faktiskt att fs är riktigt kul! :)
Nej nu ska jag sätta mig framför tv´n och kolla på "pretty little liars" som är grymt beroende framkallande! Älskar serien, men ni får ha det så bra så länge så hörs vi!
Ingen bild idag, sitter vid pojkvännens dator så jag har inga bilder här.

/ S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback