trettionde januari .

Ä N T L I G E N ! ! !
När jag självklart har lovat att jag ska blogga mera så tar mitt internet slut, så typiskt min "tur". Men men eftersom jag har en ängel till mamma så fixade hon det åt mig! ♥ Men det är klart det inte slutar där, det har tagit mig ungefär 1 timme minst att komma in på blogg.se så aa inte det roligtaste. Men här är ett inlägg iallafall och jag lovar att bli bättre på det, så länge mitt internet inte sviker mig, eller blogg.se.
Min dag har inte varit så intressant alls, utan gick upp vid 07.00 och duschade, sen gick jag min morgon promenad med Mulle. Sen var det bara att pallra sig till skolan för första gången på nästan 2 veckor, eftersom jag har varit sjuk. Första lektionen var Engelska B och sen Företags Ekonomi, som verkligen var rena mardrömmen. Jag har verkligen aldrig velat gå från lektionen så mycket som jag ville idag!! Inte ens när jag har matte, och då är det verkligen illa om jag hellre går på matten... Så imorgon ska jag och Mellan gå till studie och yrkesverksledaren, och prata med honom om att få byta till något annat på indvallen. För jag kommer aldrig klara att gå 2 gånger i veckan i en hel termin. Inte en chans!
Men iallafall, efter det så hade vi lunch, och det var en sån grymt lång kö till maten så jag och Mellan gick ner och åt på Acapulco istället! (efterlängtat!) Innan vi gick tillbaka till skolan så gick vi in på Vero Moda och jag fick med mig hem en brun skinnjacka. Har letat efter en snygg skinnjacka jätte länge, men inte hittat någon som jag verkligen har fastnat för, och det här var väl inget måste köp heller direkt men den kostade bara 200 kr och hade ett presentkort där så den fick följa med hem. Efter det så gick vi upp till skolan igen, för att ha samhällskunskap innan vi skulle gå hem. Men vi gick bara igenom dom sista uppgifterna så fick vi gå hem sen.
Hade sällskap med Josse hem idag, så vi pratade lite om kläder och sånt till Fridas 18 års fest. Det kommer nog bli roligt, men det är ju ett tag framöver. Men vet på ett ungefär vad jag ska ha på mig, men hinner säkert att ändra mig 1000 gånger innan! :)
Nej nu ska jag inte tråka ut er mera, ska väcka älsklingen och kolla om han ska sova mera nu. Eftersom han somnade på soffan för några timmar sen.
Ha en bra kväll, så hörs vi! :)

/ S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback