trettonde januari .

Idag när jag vaknade så mådde jag inte alls bra, hade skit ont i magen.. Men men nu är det bättre iallafall! Idag måste jag verkligen ta tag i städningen, jag har skjutit upp det i flera dagarna nu.
Igår var en grym dag, vi bytte behandlingar med frisörerna :) så jag masserade lilla Caroline, och fixade hennes naglar! Sen efter det så gick vi ner några tjejer till stan för att äta på donken. Efter det begav vi oss till salongen för att frisörerna skulle fixa oss! Jag gjorde inte så mycket jag färgade bara håret så det blev en jämn färg, och klippte topparna! Den som gjorde mest förändring var Josse, hon färgade det mörkare! Och det blev riktigt bra,
nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen städa!

Kram på er!
/ S

lite bilder från igår!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback