30:e juli 2012

Halloj! Tänkte slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mig. Anledningen till att jag inte har bloggat är för jag verkligen inte har orkat och jag har inte heller haft något att skriva om, plus att jag inte har haft någon tid till det. Jag har ju jobbat på Canpea i 2 veckor nu, och det är riktigt kul så länge det är folk i affären! Annars finns det inte så mycket att göra... Men hur som haver så får jag inte jobba kvar där mer än imorgon, onsdag och lördag. För dom säger att dom inte har några pengar.. Men det skulle dom väl ha tänkt på tidigare? Innan dom anställde mig? Satt upp alla mina tider? Plus att det var dom som frågade mig ifall jag ville jobba där när jag hade praktik hos dom?! Så det var liksom inte ja! Annars kunde jag lika gärna ha jobbat på Willys längre och för dubbelt så mycket pengar!! Åh jag är så jävla sur så det är inte sant!! Hoppas jag bara hittar något sätt att fixa pengar tills älsklingen och jag ska åka utomlands i oktober! Annars får vi väl avboka den! :( Och det vill jag verkligen inte! Så nu är det bara att leta jobb tills jag har tjatat hål i huvudet på folk!! (här har ni en anledning till varför jag inte har bloggat också! Skriver bara ut all min ilska...) Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback