4:e juli 2012

Igår var jag och älsklingen och kollade på The amazing spider-man, och den var faktiskt bra! Sen så åkte vi hem och myste lite innan det blev att sova!
Vaknade ungefär vid 1 imorse, gick ut med vovvarna på morgon rundan. Åkte hem till älsklingen och lagade lite mat fixade även mat till honom att ta med sig eftersom han jobbar natt.. Så nu sitter jag här i min ensamhet (förutom hundarna.) och kollar på Bad boys, som är en film som alltid får mig att skratta! :)
Just det ja, glömde nästan säga att älsklingen och jag beställde en resa till Turkiet, alanya i oktober! Så underbart skönt att komma iväg och vara lite i värmen ett tag. För Sveriges sommar blir ju bara sämre och sämre för varje år... Och det finns nog inget mer underbart än att åka med den man älskar mest och bara bada, sola och ta det lugnt! ❤
Vi funderar även på att kanske bila ner till Spanien veckan innan skolan börjar! Men vi får se hur det blir, får hoppas på det bästa iallafall!
Ha det bra allihopa, och så får vi ju hoppas att vädret är lika fint imorgon och resten av veckan! :)

Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback