7:e juli 2012

Förlåt för att jag inte har skrivit något innan men jag har inte kunnat komma in överhuvudtaget på blogg.se.
Vet inte vad det är för knas men det har inte funkat iallafall.. Men det brukar ju vara strul med blogg.se.
Hur som haver, jag vaknade imorse vid 1 ungefär och klädde på mig för att sedan gå ut med hundarna på en liten
promenad. När jag kom hem så var det bara att väcka älsklingen så han kunde göra sig iordning också! Efter det så åkte vi ner till stan för att köpa mera hundmat åt Disa, och hem och lämna det igen. Var även och hanlade schampo och balsam som också var slut! Träffade även en av Senna's barndomskompisar, och stod och pratade lite skit!
Nu blir det att åka hem igen och laga lite mat, för jag är vrål hungrig!!!
Fint väder är det idag iallafall, fast det är lite kvaft och fuktigt! Men hellre det än ingen sol alls! ❤
Ttyl;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback