8:e juli 2012

Hello!!
Jag kan fortfarande inte komma in på blogg.se appen -.-' och nu börjat jag faktiskt bli riktigt irriterad! Och jag har prövat med att stänga av mobilen och på igen, och ta bort appen och sen ladda hem den igen. Men det funkar verkligen inte.. Aja det är väl inte så mycket att göra åt men det är ju rätt jobbigt att behöva gå in via internet och skit! Och jag kan ju inte heller ladda upp bilder! Så tills appen inte funkar så får ni vara utan bilder ett tag, förutom när jag sitter vid datorn men det är ju inte ofta jag gör det längre tyvärr! Men det får ni stå ut med ett tag...
Det är fortfarande världens pissväder ute! Men det gör ju inte mig så mycket för på mitt schema så står det storstädninh och diskning! Och imorgon blir det tvättstugan hela dagen! :) Inte direkt kul men det måste ju göras det med.
Kom just på att nu är det inte många dagar kvar tills jag börjar jobba, fy så skönt det ska bli!! Blir galen av att bara sitta inne, Börjar snart klättra på väggarna! Och det är ju inget uteväder som sagt!
Ttyl;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback