H J Ä L P ? !

fyyy för åska!!! Hatar verkligen när det åskar och blixtar... Det är det värsta jag vet,
och det pissar verkligen ner också... Säger bara stackars dom som är ute just nu i Västervik!!
Hade inte velat vara i deras skor! Själv så ligger jag ner bäddad i sängen och kollar på NCIS: Los Angeles, och typ skakar och hackar tänder.. Ja jag är rädd för åskan och jag hatar verkligen att vara själv då, pratade nyss med älsklingen och han är långt här ifrån och jobbar... :'( Och han kommer inte hem förräns tidigt imorgon..
Så jag får väl sittar här för mig själv och prata med hundarna så att jag lugnar ner mig lite iallafall.. Säger bara en sak det är ju tur att ingen ser mig för då hade dom nog trott att jag är galen!!

Sleep tight!
Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback