Happy face

Hello!
Kom hem för en liten stund sen från Amelia, vi har lagad mat och ätit glass och bara haft det allmänt trevligt! Har ju inte sätt henne sen skolavslutningen i början av juni. Så det var roligt att se henne, vi hade egentligen planerat att vi skulle åka och bada men det ville inte vädergudarna att vi skulle göra. Så vi fick vara hemma och umgås med hundarna istället! :)
Men det var inget dumt det heller.
- Kom på förut att jag har ju inte visat mina nya skor som jag har köpt på senaste tiden, så dom kommer här!

~ Dom som liknar Jeffrey Campbell skorna, kommer inte ihåg vad hemsidan hette nu igen men dom är från England och kosta ungefär 500 kr
~ Och dom andra skorna är från H.M och kostade 299 kr, älskar verkligen båda skorna det är mina nya favvisar, helt klart! Och dom är så sjukt sköna att gå i och lätta och ingen skoskav!
Ett måste i garderoben i sommar! ❤

Ttyl;

Maaat med en mycket bra vän!
image descriptionimage description

Bild 1,2 och 3 är från England. Och bild 4,5 och 6 är från H.M
image descriptionimage description
image descriptionimage description
image descriptionimage description




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback