Headache ...

Som många vet så var det Visfestivalen nu torsdag, fredag och lördag som var. Men jag gick faktiskt inte överhuvudtaget i år! Skönt var det, att bara vara hemma och ta det lugnt. Och skratta åt alla som skrev på FB hur bakfulla dom var. På tal om fylla och sånt så när jag tänker på det så har jag inte druckit på hela sommaren!! Haha. Jobbade ju första dagen idag på Canpea (eller inte första, har ju jobbat där innan. Men iallafall nu på sommaren.) och det gick jätte bra! Inte så mycket folk mot slutet. Men jag överlevde, imorgon jobbar jag igen och då börjar jag redan vid 09:50!! Så nu blir det upp "tidigt" i 4 veckor! Sen ungefär 2 veckor ledigt och så börjar skolan igen! :) Och då är det inte långt kvar tills älsklingen och jag åker utomlands! Eller aa det är 15 veckor kvar, men men det går fort! Nej nu ska jag gå och lägga mig har världens huvudvärk, och vill helst bli av med den tills imorgon! Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback