svettigt värre!!

Efter att jag hade storstädat hela lägenhet, diska och allt så tog jag hundarna och gick ut på en långpromenad. Fy så skönt det var att bara gå ut och gå och få lite frisk luft. Det ska garanterat göras om varje dag nu ett tag, kan jag lova er! Har gått 6,27 km ikväll på 1h och 14 min, och det var så himla skönt. Och till och med hundarna tyckte om det! Så dom får följa med ut imorgon också!
Just nu ligger jag i soffan och pratar med älsklingen i telefonen, medans han kör natt. Tycker så synd om honom för han har fått sitta i 2 timmar ungefär och bara vänta på en annan lastbil som är sen! Saknar honom så sjukt mycket, och nu kommer han bli sen hem imorgon också! Så det kommer ta ännu längre tid innan jag får mysa med honom! Ska fan pussa sönder honom när han kommer hem! Älskar honom så sjukt mycket!! ♥

Förresten så får ni ju inte glömma att slänga in en kommentar om ni vill att jag ska lägga upp dagens makeup och dagens outfit! Eller om ni har några egna idéer! Så var inte blyga, det finns inga dåliga idéer!

Här kommer 2 bilder från "träningen" förut! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback