1 Juni 2012

Halloj!

Sitter just nu hemma hos min kära vän Carro, och väntar på mamma för vill inte gå ända hem i detta pissväder... Det är ju för fan förste juni?!? Men aja, senare när mamma kommer så ska vi ut till mormors minnesplats en stund även fast det regnar <3
Sen blir det att dra vidare till Linköping och vare där över helgen. Och imorgon ska jag på världens roligaste grej, men kan tyvärr inte berätta ifall dom läser bloggen..
Kom på att innan vi ska till minneslunden så ska vi ner till torpa och köpa grejer till vaxning och bryn- och fransfärg :)
Nej nu ska jag vara lite social, vi hörs senare!

Ttyl;

Alltid så seriösa på bilder, och jag i mina svettiga träningskläder eftersom jag nyss kom från aerobicen! (y)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback