20: juni 2012

Halloj!!!
Det var ett bra tag sen man skrev! Men jag har haft fullt upp i skolan och nu så har jag bara slappat och tagit det lugnt och njutit av sommarlovet. Men det har ju inte varit fint väder förrän nu... Men bättre sent en aldrig! :)
Jag har inte gjort så mycket, förutom hämtat min älskade hund men det vet nu ju redan. Och varit på möhippa och på min morbrors bröllop. Sen har jag inte gjort så mycket mera!
Imorgon blir det att åka till Linköping och lämna Mulle där över midsommar, sen åka hem igen med pappa. Och senare vidare till stan, och mysa lite med Disa. Sen på fredag (midsommar) så ska jag och Disa åka ut till stock och vara med farmor, farfar och pappa och bara äta massa god mat, och sen sova över där. :) Familjemys helt enkelt! <3

Men hur som haver, idag så vaknade jag väldigt tidigt för att vara mig när jag är ledig. Så jag var uppe redan vid kl 9, så jag gick ut med hundarna och lekte med dom i någon timme och sen så gick vi en sväng för att sedan dra sig hemåt igen. Och då ligger älsklingen fortfarande och sover (haha) sen blev det att gå ner till Canpea och skriva på lite papper, sen gick älsklingen och jag lite på stan och jag fick med mig ett vitt linne och ett par shorts av min älskling <3 och Senna fick med sig ett svart linne till honom! Sjukt snygg blev han i den!!
Nej nu ska jag fortsätta att mysa med min älskling och bara slappa lite!

Ttyl;

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3123274/images/2012/pic_207137962.jpg" class="image">




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback