25:e juni 2012

Jävla pissväder... Hatar verkligen den svenska sommaren!! Tror fan inte att det kommer bli varmt eller fint väder överhuvudtaget i år! Men man kan ju alltid hoppas iallafall! Jag, pojkvännen och några vänner hade tänkt att dra till peace and love som är nu i veckan, men ska det vara sånt här väder så är det ju inte så jävla kul... Och jag som verkligen vill se Rihanna! Älskar verkligen henne och hennes musik! Men vi får se hur det blir!
Fick ett sms från min chef imorse att dom hade tappat bort mitt kontonr, så jag skulle gå ner till dom och få pengarna i handen istället. Men det får bli senare eftersom att vädret är som det är! Nej nu ska jag dra täcket över huvudet en stund till...
Ha det bra så länge!!

Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback