10e mars 2012 .

Godmorgon på er ?!
Haha, ja jag vaknade för en halvtimme sen, och det var ju inte så bra! Hade iallafall inte planerat att jag skulle sova så sent men men. Vi kom inte hem förren typ halv 3- 3 igår och då ställde sig Senna och jag och lagade mat så vi gick nog och la oss vid halv 5. Men tro det eller ej så... wait for it ... jag är inte bakis! Jag mår hur bra som helst, är bara lite trött men det är väl för att jag har sovit bort hela lördagen. Vi åkte ju på Fridas 18:års fest igår och det var faktiskt grymt kul, trodde inte det skulle vara så roligt för jag trodde det bara skulle vara dom i klassen jag kände men det visade sig vara ett par till som var där. :) Nej nu ska jag bara slänga upp gårdagens bilder och sen diska och göra mig iordning, hörs sen!

/ S
GRATTIS FRIDA!!!













Avslutar bilderna med en pussbild! ♥ Fulla och glada!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback