16 mars 2012 . Självklart ska jag försova...

16 mars 2012 . Självklart ska jag försova mig!! Vaknade ju vi typ halv 5 imorse och åkte hem och gick och la mig igen. Sen så vaknade jag aldrig av larmet. :( Så typiskt mig, så nästa gång jag vaknar vid den tiden så ska jag f*n inte gå och lägga mig igen. Men hur som haver, så min fredag kommer bestå av att vara hemma och bara ta det lugnt. Eftersom jag inte kan vänta enda tills i 3:an när vi har vårat projektarbete, så börjar jag i smyg redan. (Haha,) så jag vet vad jag ska göra, och vilka jag ska fråga ifall dom vill arbeta med mig!! Gud vad jag längtar, tycker det ska bli så grymt kul! Nej, nu ska jag fortsätta pyssla med det och vänta på att Senna ska komma hem nu på lunchen. :) - ttyl; / S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback