18:e mars 2012 .

Halli hallo!
Nu är jag hemma i Västervik igen, vi sov över där igår så det var därför det inte blev något inlägg igår kväll när vi egentligen skulle ha kommit hem! Och just nu lagar jag mat och det står spagetti och köttfärs på schemat, annars så chillar jag bara i soffan och kollar på fear factor. Vilket är ett program som jag tänker är grymt bra! :) Jag kom på förut att jag har ju inte visat er grejerna jag köpte på stan när jag har varit där dom senaste gångerna! Och just nu är jag hemma hos Senna så jag får kolla om jag hittar bilderna på hemsidorna så får jag visa er det och sen ta kort på det en annan gång för jag har helt glömt det! (a) Så ska bara laga klart maten så fixar jag det.

Ttyl;

Gammal bild!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback