19:e mars 2012

Hallo,
Fy vilket väder det har varit idag! Både storm, snöoväder, regn och sol haha japp!! Men jag är inte förvånad för vi bor ju trots allt i Sverige. Skulle det hände i typ Turkiet eller Spanien så skulle alla säkert springa runt och ha panik och tro att hela världen ska gå under vilken minut som helst, men för oss svenskar så är det bara typiskt svenskt väder! (karastrof.) Hur som haver, hoppas ni har haft en underbar dag iallafall, trots vädret. Och jag vet att jag sa att jag skulle bli bättre på att blogga men mitt internet hemma är slut ( eftersom jag kör på mobilt internet) och samma på mobilen -.-' I know right, så typiskt mig! Så jag kan enbart blogga när jag är med Senna och får låna hand mobil, eller om jag är hemma hos honom där han har internet... Men vi får göra det bästa utav saken.
Imorgon är det skola igen, och först på schemat står det idrott och då blir det simhallen, sen blir det hantverksorientering följt av svenska och sen två lektioner av företags ekonomi tror jag det var! Hoppas ni har haft en bra dag, nu ska jag kolla på Alpha Dog med min älskling, <3
Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback