21:e mars 2012 .

Åhh vilket underbart väder det är idag, den ända nackdelen med vädret är väl att det blåser lite. Men annars är det hur underbart som helst, solen skiner och såklart så glömde jag solbrillorna hemma, men men inte mycket att göra åt. Hur som haver, så har min morgon inte bestått av så mycket. Hade hantverksteknik C nu på morgonen och då pratade vill lite om arbetsordningen om vaxning, sen fick vi göra vad vill ville. Så jag gjorde en gullig uppsättning på Lisa med lockigt hår. Nu slutar jag skolan för dagen, för jag har lunch nu och lektionen efter lunch är inställd bara för 3:erna är i Paris och då är den läraren med. Så det blir att gå hem till Lisa och kolla film där med tjejerna från Hs. Men innan det så ska vi på möte med handelsprogrammet om deras modevisning som dom ska ha, och vill att vi ska sminka till det. Men vi får se vad som bestäms och händer! Mer om det får de bli ikväll, så vi får höras lite senare. Ha det bra!

Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback