23:e mars 2012

Glömde blogga igår när jag kom hem! Men jag hade en underbar dag med Natta och Amelia, vi gick först till tant grön och fikade lite, visste inte att dom hade smak på kaffet där men det hade dom så jag tog caramel. Vilket är världens godaste, sen efter fikan så gick vi ner mot stan och satte oss nere vid hamnen i solen. Vi gick även bort till slotts ruinen, till Senna kom med Mulle så vi gick ut och gick med honom lite också, tyckte att eftersom vi ändå är ute och går så kan ju han lika gärna få vara med. :) Sen så skriv Carro och ville möta oss på stan, för hon ville ha sällskap när hon skulle äta. Så när hon hade ätit klart och vi hade suttit och pratat lite skit, så gick vi hem allihopa. Så jag gick hem och lämnade Mulle och sen stack jag till Senna och myste till det lite! :)
Och just nu så väntar jag att klockan ska bli dags så jag kan åka till tåget för att sen dra vidare till Gamleby, å prata lite med pappa och vara lite med farmor och farfar.
Höll nästan på att glömma att min älskade lillasyster ringde förut och frågade ifall hon kunde få komma in till stan imorgon och sova hos mig, vilket är en självklarhet att hon får! Så imorgon blir det massa mys med syrran och med älsklingen. Kanske eventuellt blir simhallen också, men vi får se! Kan säga redan nu att min helg kommer bli underbar, det ända som kanske är lite tråkigt är väl att jag måste ta tag i städningen på söndag. Men men det måste göras det också, ha en bra dag och helg, så hörs vi så fort jag kan!
Bilder kommer från igår kommer upp ikväll eller imorgon.

Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback