8e mars 2012 .

Godmorgon allihopa!

Hoppas ni har sovit lika bra som jag har! Vaknade vid 11, att Senna kom inspringandes i dörren och pussade på mig! haha (han är bara för söt alltså ♥) Så min morgon har inte bestått av så mycket, jag ska väl snart klä på mig och dra hem. Kommer säkert mötas av en jätta glad söt liten hund i dörren. :) Eftersom att jag inte har någon fungerande kamera så får jag ju köra på mobil bilder hela tiden, och visst för att vara mobilbilder så är dom mycket bra! Men annars är dom fan helt värdelösa, och jag har hört så mycket bra saker om EOS 600D canon med objectivet Tamron AF 17-50/2.8 Di II XR VC. Men bara kameran kostar 6500 och objektivet kostar 4000 kr så man kan ju alltid drömma iallafall haha (!) På tal om ingenting förresten så är jag otroligt sugen på pannkakor eller typ fattigariddare med massa sylt och glass, F Y   F A N   S Å   G O T T !! Det får bli att gå och handla lite senare så att jag har alla grejer hemma för det! :) Och det skulle vara riktigt gott med typ en smoothie, men kylskåpet är så gott som tomt här hemma, så det får bli lite senare!
Nu ska jag ligga och slappa lite på soffan en stund till, och sen gå och göra sig iordning och ta bussen hem till min lilla håriga sak där hemma! ♥

/ S







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback