fyller ut bloggen lite .

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja

Fått ditt hjärta krossat: Nej

Skrattat så att du har börjat gråta: Haha om jag har! J

Träffat någon som förändrat ditt liv: My sweet love!! <3

Insett vilka som är dina äkta vänner: Oja!

Fått reda på att någon har pratat om dig: people will always talk, so let's give them something to talk about. J

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: använder inte msn längre!

Hur många barn vill du ha: 2-3, om jag ska ha några.

Har du några husdjur: Japp, min älskade lilla hund Mulle.

Vill du ändra ditt namn: Noop, gillar mitt namn.

Vad gjorde du under din senaste födelsedag: bad thing´s….

Vilken tid vaknade du idag: 13.00 någon gång.

Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade film med mamma och Senna.

Någonting som du längtar till: 18 årsdagen och sommaren såklart!

Senaste gången du träffade din pappa: Förra helgen. <3

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Är glad och nöjd för allt jag har! Men skulle ju inte vara fel om man kunde ändra på alla tråkigheter.

Vad lyssnar du på just nu: 2½ men går på tv så lyssnar/kollar på det.

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Inte en aning, har jag säkert.

Vad gör dig irriterad just nu: Ingenting, förutom att internetet krånglar!

 

Vad är ditt namn: Sanna Haraldsson Bäck

Singel/upptagen: Upptagen, and I love it!

Stjärntecken: Vädur.

Gymnasie: Västervik ?

 

UTSEENDE:

Hårfärg: Brunt

Längd: ca 1.67

Piercings: Öronen

Tatueringar: nobody yet!

Höger eller vänster: Höger.

 

DIN FÖRSTA:

Piercing: Öronen.

Tatuering: Ingen.

Bästa vän: Min allra första ''bästa vän''

var nog Sara.

Sporten du spelade: Fotboll.

Husdjur: Hund.

Förälskelse: …

 

JUST NU:

Äter du: Godis J

Dricker du: Redbull.

Är du på väg att: tända en cigg.

Lyssnar du på: tv´n.

Väntar du på: Ingenting speciellt.

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Don´t know, antagligen.

Vill du gifta dig: Ja nån gång.

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Ögon.

Kramar eller pussar: Pussar.

Kortare eller längre: längre.

Romantisk eller spontan: Båda!

Snygg mage eller snygga armar: Båda.

Känslig eller inte: Nånstans mitt emellan.

Ragg eller förhållande: Förhållande.

 

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Nej.

Tappat glasögon eller linser: Nej.

Krossat någons hjärta: Tyvärr.

Dissat någon: Ja.

Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja, tyvärr.

 

TROR DU PÅ:

Mirakel: Ja.

Kärlek vid första ögonkastet: Ja.

Himlen: Japp.

Tomten: Nej.

Att kyssas på första dejten: if it is the right gay, ohh yes!

 

SVARA ÄRLIGT:

Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja.

Vad kan du verkligen inte leva utan: Min underbara familj och mina vänner, min pojkvän och mat m.m.

Vad vet inte så många om dig?: Det finns ju en hel del.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback