Gårdagens outfit, men bytte till min bruna...

imag0208 (MMS)

Gårdagens outfit, men bytte till min bruna skinnjacka sen för det blåste så mycket och den är lite tjockare! Och ja jag vet mitt hår ser helt livlöst ut!! Vet inte vad jag ska göra spelar liksom ingen roll vad jag gör för det lägger sig spikrakt ändå! :( So I ' am ritning on it! Förresten så har det varit en av dom bättre skolveckorna! I måndags så var jag ju och tog bort tandställningen så dom första 2 lektionerna gick ju bort och den sista lektionen fick vi jobba hemma med! :) Och i tisdags hade vi ju studiedag, så då blev det massa sovmorgon. Onsdags så var Cilla hemma med sjuka barn så då blev det sovmorgon till kl halv 1 och sen ha en sminklektion. Och nu torsdag så är man ledig vilket jag är varje torsdag :p. Och imorgon är det fredag, och sen helg guuuud så skönt! Hoppas ni har haft en lika bra vecka som jag har! Och jag lovar att det ska bli mer uppdateringar så fort mitt internet funkar igen, så just nu så smsbloggar jag. Kram på er! / S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback