Inget godnatt här inte !

Haha, inget godnatt här inte! Visste inte ifall jag skulle blogga mer idag eller inte så jag gjorde 2 tidsinställda idag. Men jag är ju fan ledig imorgon så en ska jag inte sova! Sitter och pratar med min kära Elinn på facebook just nu, och planerar typ lite fotograferingar som vi ska göra när hon kommer hem från Norge. Sjukt kul ska det blir! Har så mycket ideér så det är inte sant, hoppas bilderna bara blir så som jag vill ha dom och att Elinn också blir nöjd och är med på alla mina galna ideér. Haha, nej galna är dom väl inte, men det kommer bli grymt kul. Men det har jag ju alltid när jag fotograferar med Elinn! ♥
Ska kolla om det finns några roliga kläder på internet man kan beställa hem och ha till fotograferingen typ en body eller något?! Hittar säkert något kul!!

Här är 3 bilder sen sist vi gjorde en fotografering tillsammans!
Ttyl;





Tänkte slänga upp lite mobil bilder från tidigare idag också!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback