real friends .

Alla har inte riktiga vänner. Men vem skulle vilja tacka nej till en riktig vän? Som verkligen ställer upp för en, förstår en, och skulle gå genom eld och vatten för att du ska kunna bli lycklig?! Jag har haft många vänner som har knivhuggit mig i ryggen och allt vad man kan tänka sig.. Men jag ska inte peka finger på folk, för jag har inte alltid varit världens bästa vän heller.. Men en sak är säker, och det är att jag verkligen vet vilka som är mina riktiga vänner och vilka som bara låtsas vara det.. Och det som är mer ledsamt är väl att dom som bara låtsas inte förstår att vi redan vet det.. Men hur som helst, så en person som jag skulle kunna göra vad som helst för är ElinnJL♥! Jag vet inte hur många år hon har funnits för mig och varit vid min sida när jag behöver henne! Finns ingenting som jag inte kan göra när hon med, tack för du finns vid min sida tjejen.
D U   Ä R  U N D E R B A R  !!

/ S












Love u habibti! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback