sjätte mars .

Hello people!

Sorry åter igen, men mitt internet är slut... :( Så jag kommer inte kunna blogga så, men så fort jag har tillgång till internet så slänger jag in ett inlägg! (lovar)
Min dag har inte bestått av så mycket mer än skolan och hem typ, första lektionen var idrott som var pain asså! Efter som jag har aerobic på indvalen i skolan, och vi har det 2 gånger i veckan. Det tar verkligen dö på min kropp! haha, jag har sån jävla träningsverk så det är inte sant, och speciellt i vaderna. Och dum som jag är så valde jag att vara i gymmet och tränade extra på bena... Så jag får väl skylla mig själv, men men resultatet kommer väl senare! F I T  F O R  F I G H T  F O R  B E A C H  2 0 1 2  ! ! Haha, sen blev det hantverksorientering, svenska och projekt och företagande. Sen kom älsklingen och hämtade mig vid skolan när han hade lunch vid 2 och jag hade sluta, och så frågade han ifall vi skulle gå på bio. Så vi kom hem för en liten stund sen, och kan bara säga en sak och det är att filmen sög!!!

Hoppas ni har haft en bra dag, förresten får ju inte glömma att jag har sovmorgon imorgon och börjar inte förrän halv 1, men ska möta Amelia innan och gå och äta med henne kvart över 11! :)

/ S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback