Sjunde mars .

Hello!
Hade sovmorgon imorse så jag började inte förrän halv 1, vilket var grymt skönt!! Men gick upp vid kvart i 8:a ändå, eftersom att jag soc hos Senna i natt och orkade inte gå hela vägen hem (haha) så han körde hem mig innan han började jobba. Så när jag kom hem så var det bara att gå och lägga sig igen, men jag vaknade och var jätte pigg vid 10, så jag låg kvar i sängen en stund och spelade lite spel på mobilen! Sen så blev klockan kvart i 11, så fick gå upp och klä på mig. För att sedan gå ut en morgonpromenad med Mulle, och gick till skolan och mötte Amelia för att käka lite i skolan, och när klockan började närma sig halv 1 så gick vi ner till torpa för att ha manikyr! Så jag färgade mina ögonbryn mörkare och svarta ögonfransar :) och efter skolan så fick jag och Amelia skjus av Frida ner till stan, (haha har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde när Fridas bil dog, och man såg paniken i hennes ögon) men det var synd om henne men snäll som jag är så hjälpte jag henne med det! (dagens goda gärning!) sen gick Amelia och jag vidare på stan, köpte bl.a. en liten svart snygg väska, solbrillor och en ring. Kan ta en kort på dom lite senare eller imorgon sån får ni se! Och just nu ligger jag i sängen och myser med min älskling! <3
Förresten synd att det blåste så mycket idag för annars hade det varit grymt bra väder!
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft,
/ S



Tro det eller ej.. Men jag saknar att gå i skolan :O



Kan ni inte ha nån behandling jag kan komma på? ;)

Jag borde ju vara VIP

2012-03-07 // 22:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback