tredje mars .

Halloj!

Sorry har inte bloggat så mycket idag, eller överhuvudtaget på sistone. Grymt ledsen för det, men det ska de bli ändring på! Iallafall, min dag har varit underbar! Vaknade vid klockan 8 och gjorde mig iordning för att sen åka och möta Amelia och Josse vid stationen. Så när jag hade mött upp dom så stack vi till mc donalds för att ta en kaffe och lite frukost, för att invänta att klockan skulle bli 10 så att vi kunde börja springa omkring i affärerna! :) Och det var grymt skönt väder idag, förutom att det var lite ryggigt i skuggan. Men men i solen var det varmt och skönt iallafall! (y) Jag hittade på ett och annat på stan som jag tyckte var snyggt, men köpte inte så mycket bara ett par byxor, shorts och en färgglad väska. Får införskaffa mer vårkläder sen, när det har kommit in ännu snyggare kläder! Lägger upp lite bilder på det jag har köpt imorgon för jag orkar inte just nu, men jag lovar att jag fixar det så fort jag kan! Sen när vi var klara på stan så gick vi och mötte upp Senna vid stationen, sen så åkte Josse och Melan hem vid 4 och jag och Senna åkte och åt lite mat. Min lördag har iallafall varit underbar, med underbara vänner och min älskade pojkvän! ♥ Nu sitter mamma, jag och Senna och kollar film. Och snart blir det väl att gå och lägga sig! Men jag hoppas att ni har haft en bra dag iallafall. :)

Kram på er!
/ S


Taco bar!! ♥

Josse.

Melan.

Jag tänker: MAAAAAAAAAT!!!!! ;) hahah

Josse och hennes nya brillor! :D


Hej sötis! Fin blogg, hur mår du? :)

2012-03-03 // 23:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback