were is the lovely sun ?

Var har den underbara solen? Och all värme? Trodde faktiskt att det skulle föreställa vår nu, men det verkar inte riktigt som det. Aja det är väl bara att vänta tills värmen kommer! Jag är så sugen på att gå ut och fota massor, men har ju ingen kamera som sagt! :/ Måste införskaffa mig det snarast, för jag kan ju inte hålla på att låna mammas kamera hela tiden. Och vänta med att ta kort tills jag åker till linköping varje gång... åhh det här suger! Här har vi sist jag var ute med mammas kamera, vilket var sjukt länge sen. Tror det här var i slutet av i sommeras.. haha aa ni ser, händer som sagt inte så ofta. Men men, bjuder iallafall på min fina poes (hihi) men förövrigt så älskar jag bilden! ♥
Ha en underbar kväll allihopa!

/ S


happines




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback