03.00

Klockan är redan 03.00 och jag är inte ens trött än?!? Och jag ska upp vid kl 07.00 imorgon för att sedan ta bussen till bynn. Kanske dags att sova snart? Eller vad säger ni, haha. Men men vad gör det om hundra år! Är iallafall hemma hos älsklingen nu, och han och hans kompis sitter framför datorn och nördar lite. Så just nu sitter jag och laddar hem lite filmer som jag tänkte kolla på. Så jag får nog ta och sova någon annan dag, eller som talesättet "sova kan du göra när du är död." Så nu står det mellan Avatar eller O brother where art thou, men det får väl bli den så blir klar först! :)
Imorgon så ska jag som sagt till Gamleby och sen till farmor och farfars husvagn med dom och pappa. För att hjälpa dom att fixa allting så att det är klart tills dom ska bo i stock i sommar. Och sen äta middag med dom, senare på kvällen så får jag se vad som händer, om jag stannar kvar eller åker in till stan för att dra till löga eller ifall det kanske blir Palle?! We'll find out tomorrow, vad ska ni hitta på för roligt imorgon? Något speciellt? :) tell me!!

Åhh vad lång tid det ska ta och ladda hem en film då!!! Blir galen, haha aja ska inte tråka ut er mer, skriver imorgon igen. För nu säger jag godnatt allihopa!

Btw, bild på min älskling häromdagen när han hade däckat. Älskar dig!

Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback