10:e maj 2012

Kom nyss hem från Coop, var tvungen att köpa lite kvällsmat. Så just nu sitter älsklingen och äter, medans jag sitter och bloggar lite. Har varit ledig idag, så det blev att sova tills kl slog 11 och sen göra sig iordning och gå ut med hunden innan jag tog bussen ner till stan. För att hämta lita papper och pratade lite med chefen. Åkte även och hämtade min nya säng i Linköping idag, så nu slipper jag ligga på den där jävla madrassen iallafall! (y)
Något som också måste göras är att städa min lägenhet, och då menar jag verkligen stor städa!! Nej nu ska jag ta och hoppa i sängen, imorgon står vattenaerobic på schemat så måste packa i bikinin i väskan också.
Sov gott allihopa, ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback