15:e maj 2012

Skepp åhojj!!
Underbart väder idag, tyvärr så missade jag skolan idag -.-' vilket inte var så grymt bra! Vaknade vid 1 ungefär då min sista lektion redan hade börjat, så jag gick upp och skulle gå till köket för att ta ett glas vatten. Så hittade jag världens gulligaste grej från min älskling! En skål med godis som det stod jag älskar dig på, och så låg det en lapp där det stod : Jag älskar dig så jävla mycket!!! <3
Hur gulligt som helst, och då hade Senna precis åkt för han var hemma på lunchen. Att såna små saker kan få en att må så bra! Och att hoppa av glädje av "bara" godis, men det blir ju inte "bara" godis när man får det av den man älskar mer än något annat! Åhh vad jag älskar min pojkvän, finns nog inget finare än honom!
Hur som haver, sen blev det att klä på sig och efter det gå ut med Mulle på en morgonpromenad. Och när jag kom hem så satte jag mig på balkongen och solade eftersom det var så himla varmt! Så pyttelite färg har jag ju fått iallafall (haha) men det är bara att jobba på det. Iallafall när jag solade så läste jag boken Trasig - har verkligen fastnat i den boken, den är hur bra som helst och det går knappt att sluta läsa!
För er som inte har läst den så är det en verklighetsbaserad bok om en tjej som berättar om sin barndom när hon och hennes syster blev våldtagna av sin styvfar. Och dom flyttar runt väldigt mycket, och hennes riktiga pappa tar självmord och kort efter det så gifter sig Karens mamma med styvfaren och han adopterar Karen och hennes syster.. Och så fortsätter det! Vill ju inte berätta allt men tycker verkligen att ni ska läsa den! Nej nu ska jag nog ta och kolla klart på: midnight in paris! :)

Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback