16:e maj 2012.

Godmorgon på er!
Hoppas ni har sovit gott? Det har iallafall jag, just nu håller jag på att göra iordning mig för skolan och ska snart börja dra mig ner mot Torpa för att sen ha makeup-lektion 08.20. Fick ett sms igårkväll av Cilla (min mentor) att hon skulle iväg på något, så vi slutar vid kl 14.00. Och då blir det att gå hem och gå ut med Mulle en långpromenad och sen packa, för att sedan vänta på att Senna ska bli klar för att sedan åka till mamma i Linköping. Och hoppas och ber till Gud att min mobil och att mitt kort har kommit, så att jag kan hämta ut det imorgon om jag hinner! :) Sen om jag hinner så måste jag även hämta ut mitt legg som är klart nu!
Så jag slipper att ha med mitt pass varje gång jag ska ut på krogen, för det måste ju vara världens bökigaste grej! xD haha. Men hur som haver, så lovar jag att skriva så fort jag får tag i internet. Eftersom jag inte har internet på min mobil, men senaste blir nog vid 20.00. Men kommer slänga in ett tidsinställt inlägg under dagen också så håll ögonen öppna! :D

Ttyl;



gammal bild



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback