29:e maj 2012

Hej!
Eftersom jag inte mådde alls bra imorse när jag vaknade för jag hade så himla ont i magen. Så stannade jag hemma, men det blev inget latande för de utan jag gick upp vid 11.00 - 11.30 ungefär och satte mig direkt och pluggade med skoluppgifterna som jag ligger efter i eftersom jag har varit borta så mycket från skolan och har missat massor. Och det är inte några uppgifter, utan det är hela 14 stycken!!!! (kill me!) Men det är ingen annans fel än mitt så det är bara att bita ihop och göra dom, har redan hunnit klart ett arbete och fler ska det bli! Dom flesta arbetena är inte så stora utan bara små, så då tar det inte så lång tid att göra dom men det är 5 stora uppgifter och 2-3 prov! Men det ska jag fixa och min dead line är sommarlovet så jag har ju iallafall 3 veckor på mig att göra uppgifterna. Så önska mig lycka till, nej nu ska jag klä på mig och sen gå och handla lite frukost för att sedan sätta näsan i böckerna igen och förutsätta jobba :)
Hoppas ni får en bra dag,

Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback