2:e Mars 2012

Halloj!

Det var ett tag sen jag skrev... Sorry för det, har inte direkt haft så mycket att skriva om!
Men nu förhoppningsvis så är jag tillbaka för gott! (y) Mycket har hänt i månaden april, dels så fyllde jag 18 och firade det med mina nära och kära♥. Sen så har min underbara vän Amelia också fyllt 18, :) tyvärr så kunde jag inte vara med och fira henne! :( Vilket var lite tråkigt, men det är sånt som händer. Sen några veckor efter jag hade fyllt år så drog jag upp till mamma i linköping, och på fredagen i sista sekund så ringde jag till Senna och sa att han skulle komma upp för då blev det premiär på krogen med honom, Elinn, Ameer och även en vän till, till Senna. Och av den kvällen konstaterade jag att blanda var ingen bra idé! ;) haha mådde så jävla dåligt när vi skulle gå till Mac Donalds, så det blev ju bara att springa in på toaletten... Haha, men annars var det en riktigt rolig kväll. Men hur som haver, så får vi ju inte glömma att det var valborg i förrgår, och då blev det att dra till Palladium med samma vänner. Och så onyktert blev det inte, men mycket skratt iallafall, och även en del tårar.. Men men det är inte så mycket att göra åt. Hoppas iallafall att ni har haft det hur underbart som man bara kan nu när jag har varit borta, men jag hoppas att ni kommer fortsätta läsa min blogg. Denna dag ska jag spendera i solen och vara ute, med vänner, pojkvän och min älskade hund! ♥





Valborg,



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback